Hledáme pokladní, referenta/tku majetkové správy

Pokladní – referent/ka majetkové správy

O nás:

Muzeum romské vzniklo v roce 1991 z iniciativy romských intelektuálů a od roku 2005 je státní příspěvkovou organizací Ministerstva kultury ČR. Muzeum vlastní stálou expozici „Příběh Romů“, zároveň nabízí vždy 1-2 krátkodobé výstavy a řadu dalších veřejných akcí – každoroční Muzejní noc, koncerty, přednášky a besedy, filmové čtvrtky, módní přehlídky a pamětnické večery, aj. Pro školní děti a mládež připravují naši muzejní pedagogové animační programy k výstavám.
Muzeum denně navštěvují také děti z přilehlé sociálně vyloučené lokality, které se zde pod vedením lektorů a mentorů doučují a připravují na školní výuku. Součástí naší práce je také vydavatelská činnost. Poslední vydaná kniha Amendar: Pohled do světa romských osobností byla oceněna jako Muzejní publikace roku 2018. Široký záběr našeho muzea otevírá také prostor pro mezinárodní spolupráci. V současné době je našim důležitým partnerem Evropské Centrum Wergeland, nebo Berlínský ERIAC.

Naše motto:

“Jsme prostorem pro setkávání kultur.
Otevíráme cesty ke kořenům romské identity.
Uchováváme a zpřístupňujeme kulturu a historii Romů
jako součást světového dědictví.

Přispíváme k toleranci a vzájemnému porozumění.
Pro dialog kultur, pro nás.”

Naše firemní kultura:

Momentálně je nás okolo 35 zaměstnanců a externistů. V současné době prochází muzeum rozšířením o další tři pracoviště, což otevírá prostor pro seberealizaci i strategickou činnost. Zakládáme si na osobních vazbách i profesionalitě každého z nás. Zodpovědné plnění zadaných úkolů i týmová spolupráce nás posunují dál a novým výzvám čelíme společně. V týmu jsme otevření diskusi a vážíme si upřímnosti. V souvislosti s našim posláním jsou důležité i malé krůčky, a proto si ceníme každého zaměstnance a umožňujeme mu jeho rozvoj a poskytujeme příjemné pracovní podmínky (např. flexibilní pracovní doba, možnost čerpání náhradního volna, pět dní dovolené navíc). Vzhledem k rozšiřování muzea se otevírají také cesty pro získání zajímavých kontaktů a jedinečných zkušeností.

Co bude vaší prací

Budete mít na starosti kompletní vedení pokladní agendy muzea, správu majetkové agendy (čtyři střediska). Do Vaší kompetence bude spadat také vedení skladové evidence.

Co bude vaší odměnou

  • Možnost podílet se na akcích a programech MRK
  • Budete pánem/paní svého času (flexibilní pracovní doba)
  • Práce v ojedinělé instituci, jejíž význam ve společnosti stále narůstá
  • Pracovní poměr na plný úvazek na dobu neurčitou
  • 5 týdnů dovolené, možno čerpat náhradní volno
  • Stabilitu státní příspěvkové organizace
  • Příspěvek na stravování
  • Firemní akce a teambuildingy
  • Plat dle Nařízení vlády č. 564/2006 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, 9. platová třída.

Jakého člověka hledáme

  • Proaktivního a samostatného, pečlivého s analytickým myšlením
  • Flexibilního

Co by měl mít za sebou

  • Požadujeme ekonomické vzdělání
  • Uživatelská znalost MS Office, včetně Excelu
  • Znalost vedení pokladny
  • Zkušenost s evidencí majetku a související administrativou
  • Znalost programu Gordic je výhodou

Praktické informace k VŘ:
Nástup: ihned
Místo výkonu práce: Brno
Platová třída: 9.  (20.500 – 24.000, dle praxe)

Své nabídky zasílejte písemně na adresu ekonom@rommuz.cz. Do předmětu zprávy napište jméno pozice.

Součástí písemné nabídky musí být:

  • Motivační dopis
  • Strukturovaný profesní životopis s kontaktními údaji (telefon, e-mail) a fotografií.

Případné dotazy zodpoví Bc. Pavel Vacek-Veselý, tel: 776 196 611