Volná místa

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z uchazečů nebo toto výběrové řízení zrušit kdykoliv v jeho průběhu. Zasláním přihlášky dávají uchazeči souhlas se zpracováním osobních údajů a uložením dokumentů po dobu nutnou dle zákona.

VOLNÁ PRACOVNÍ MÍSTA & VÝBĚROVÁ ŘÍZENÍ:

Muzeum romské kultury, státní příspěvková organizace vypisuje výběrové řízení na pozice: 

Referent/tka majetkové správy

Referent/tka majetkové správy – zakázkář 

Forma úvazku: 0,5
Nástup: 1. března 2020
Místo výkonu práce: Brno
Třída: 12
Plat dle  výše praxe v rozmezí 20–25 000 Kč + osobní ohodnocení

Životopis, motivační dopis a kontakt na dvě osoby, které mohou poskytnout reference zasílejte na sekretariat (at sign) rommuz.cz. Případné dotazy zodpoví PhDr. Jana Horváthová – horvathova (at sign) rommuz.cz.

Nabídky posílat do: 24. února 2020

Náplň:

  • vypracovává zadávací dokumentace veřejných zakázek
  • realizuje zadávání veřejných zakázek prostřednictvím elektronického nástroje zadavatele (Národní elektronický nástroj) včetně výkonu veškeré s tím spojené přípravy, administrace a povinností, a to v souladu s platnými právními předpisy a platnými resortními předpisy upravující oblast zadávání veřejných zakázek
  • spravuje profil zadavatele a elektronický nástroj zadavatele
  • zodpovídá za zveřejňování a aktualizaci údajů na profilu zadavatele a v elektronickém nástroji zadavatele
  • koordinuje centrální nákupy organizace a spolupracuje při realizaci centrálních veřejných zakázek rezortu MK ČR
  • sleduje a aplikuje výsledky centrálně zadávaných zakázek MK ČR na organizaci
  • zpracovává návrhy vnitřních předpisů upravující zadávání veřejných zakázek
  • navrhuje aplikaci nové legislativy v oblasti zadávání veřejných zakázek do pracovních postupů v rámci organizace
  • eviduje, analyzuje a vyhodnocuje záznamy o pochybeních v oblasti zadávání veřejných zakázek v rámci organizace

Požadujeme:

  • VŠ nebo SŠ vzdělání ekonomického-správního směru
  • Flexibilitu
  • Samostatnost
  • Spolehlivost
  • Odpovědnost
  • Znalost AJ

Nabízíme:

  • pracovní poměr na HPP 0,5 úvazku
  • možno čerpat náhradní volno
  • firemní mobilní telefon
  • firemní notebook
  • příspěvek na stravování
  • stabilitu státní příspěvkové organizace
  • plat dle Nařízení vlády č. 564/2006 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů
  • možnost podílet se na akcích a programech MRK
  • práce v ojedinělé instituci, jejíž význam ve společnosti stále narůstá
  • možnost pracovat z domu – home office

Asistentka ředitelky

Asistentka ředitelky

Co bude vaším úkolem:

  • Připravovat podklady pro usnadnění vyřízení záležitostí ředitelky, samostatně a iniciativně se ujímat řešení organizačních záležitostí. Vést diář ředitelky, sjednávat schůzky v souladu s časovým plánem a vyřizovat některé určené záležitosti směřující k ředitelce (telefonáty, korespondence), přijímat návštěvy.
  • Vést evidenci zadaných úkolů.
  • Pořizovat zápisy z porad.
  • Vést a ukládat veškerou zásadní dokumentaci a smlouvy Muzea.
  • Zveřejňovat smlouvy dle zákona č. 340/2015 Sb. o Registru smluv.
  • Zajišťovat služby podatelny – příjem a evidence pošty, odesílání pošty, práce s datovou schránkou a programem spisové služby Dobrá spisovka.
  • Zajišťování nákupu, uložení a výdeje spotřebního materiálu (kancelářské potřeby apod.)
  • V případě potřeby vypomáhat při organizaci akcí Muzea.

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání
  • Flexibilitu
  • Samostatnost
  • Spolehlivost
  • Odpovědnost
  • Znalost světového případně romského jazyka výhodou.
  • Psaní všemi deseti výhodou

Nabízíme:

  • Pracovní poměr na plný úvazek na dobu určitou (zástup za rodičovskou dovolenou)
  • 5 týdnů dovolené, možno čerpat náhradní volno
  • Příspěvek na stravování
  • Stabilitu státní příspěvkové organizace
  • Plat dle Nařízení vlády č. 564/2006 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů
  • Možnost podílet se na akcích a programech MRK
  • Flexibilní pracovní doba
  • Práce v ojedinělé instituci, jejíž význam ve společnosti stále narůstá

Praktické informace k VŘ:

Nástup: od 1. 3. 2020

Místo výkonu práce: Brno, Bratislavská 67

Platové ohodnocení: 22 000,- až 30 000,- dle praxe

Své nabídky zasílejte písemně do 31. 1. 2020 na adresu sekretariat@rommuz.cz. Do předmětu zprávy napište jméno pozice.

Součástí písemné nabídky musí být:

  • Motivační dopis
  • Strukturovaný profesní životopis s kontaktními údaji (telefon, e-mail)
  • Kontakt na dvě osoby, které mohou poskytnout reference

Případné dotazy zodpoví PhDr. Jana Horváthová na mailové adrese horvathova@rommuz.cz nebo tel.č. 734 645 449

Denní recepční

Denní recepční

Jaká je náplň práce recepčního?

  • prodej vstupenek
  • prodej maloobchodního zboží
  • ostraha majetku – kamerový systém
  • požární hlídka
  • čistota pořádek
  • spojovatel/ka
  • evidence návštěv

Požadavky:

  • trestní bezúhonnost
  • příjemné vystupování
  • směnná pracovní doba
  • schopnost práce v týmu
  • samostatnost, nadšení a trpělivost
  • flexibilita

Výhodou: 

  • znalost anglického jazyka
  • zanlost romského jazyka

Nabízíme:

  • zajímavou práci
  • platová třída 4. stupeň dle délky praxe

Pokud byste se rádi stali součástí našeho týmu, pošlete Váš životopis a motivační dopis na adresu: ekonom@rommuz.cz.

Vybraní uchazeči budou vyzváni prostřednictvím telefonu nebo mailu k účasti na osobním pohovoru. Organizace si vyhrazuje právo vyhlásit nové výběrové řízení, pokud nebude vybrán vhodný kandidát.

V případě jakýchkoli dotazů prosím kontaktujte Pavla Vacka – Veselého ekonom@rommuz.cz  nebo na tel. čísle  776 196 611