Volná místa

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z uchazečů nebo toto výběrové řízení zrušit kdykoliv v jeho průběhu. Zasláním přihlášky dávají uchazeči souhlas se zpracováním osobních údajů a uložením dokumentů po dobu nutnou dle zákona.

VOLNÁ PRACOVNÍ MÍSTA & VÝBĚROVÁ ŘÍZENÍ:

Muzeum romské kultury, státní příspěvková organizace vypisuje výběrové řízení na pozice: 

Procesní manažer a koordinátor týmu

Procesní manažer a koordinátor týmu

O organizaci:
Muzeum romské vzniklo v roce 1991 z iniciativy romských intelektuálů a od roku 2005 je státní příspěvkovou organizací Ministerstva kultury ČR. Muzeum nabízí veřejnosti stálou expozici Příběh Romů, zároveň vždy i přechodnou výstavu (nyní o romské hudbě), veřejnou knihovnu a  další veřejné akce – každoroční Muzejní noc, koncerty, přednášky a besedy, literární a pamětnické večery aj. Pro školní děti a mládež připravují naši muzejní pedagogové animační programy k výstavám. Muzeum navštěvují často zejména zahraniční návštěvníci a univerzitní studenti.

Naše motto:

„Jsme prostorem pro setkávání kultur.
Uchováváme doklady romské historie jako součást evropského dědictví. Vychováváme mladou generaci k toleranci a interkulturnímu myšlení. Přispíváme k boji proti xenofobii a rasismu.
Otevíráme cestu ke kořenům romské identity. To vše děláme pro vzájemné porozumění. Pro dialog kultur. Pro nás.“

Naše firemní kultura:
Momentálně je nás 35 zaměstnanců a dalších externistů i dobrovolníků. Naše firemní kultura je založena na osobních vazbách v malém kolektivu a snaze dělat svou práci opravdu dobře a s osobním nasazením. V současné době budujeme 3 další pracoviště po republice, takže jsme v období plném změn a výzev a zároveň prostoru pro seberealizaci a strategickou činnost.

Co bude vaší prací
Hledáme člověka, který bude pojícím článkem mezi ředitelkou muzea jako odborníkem a vedoucími oddělení jakožto realizačním týmem, který pracuje na projektech muzea. Budete tento tým koordinovat a vést. Povedete porady a budete komunikační spojkou mezi vedoucím týmem a ředitelkou (v době jejich výjezdů, ji budete zastupovat.) Budete nastavovat procesy organizace veřejných i interních akcí a budete dohlížet na jejich dodržování a zdárnou realizaci akcí. V neposlední řadě se budete podílet na řízení ročního plánu. Vaše práce bude velmi různorodá a nabídne velký prostor k osobní realizaci.

Co bude vaší odměnou

  • Budete stěžejní osobou ve vedení celého muzea, čímž se budete významně podílet na budoucnosti a úspěchu celé instituce – budete mít vliv a výsledky vaší práce budou vidět.
  • Budete mít velký prostor pro uplatnění svých nápadů na optimalizaci a možnost je realizovat
  • Podílení se na zajímavých projektech a akcích
  • Jednou za čas cestování po všech pracovištích MRK (celá ČR, případně zahraničí)
  • Práce v ojedinělé instituci, jejíž význam ve společnosti stále narůstá
  • Stabilita státní příspěvkové organizace

Benefity a odměna

  • Motivační osobní ohodnocení odrážející dosažené výsledky
  • Pracovní poměr na plný úvazek na dobu neurčitou
  • 5 týdnů dovolené, možno čerpat náhradní volno
  • Příspěvek na stravování
  • Firemní akce a teambuildingy
  • Plat dle Nařízení vlády č. 564/2006 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů.

Jakého člověka hledáme

  • Proaktivního, který bude přicházet s vlastními nápady a nebude se bát převádět je do praxe
  • Flexibilního, který bude schopný reagovat na nové události.
  • Svědomitého a důsledného, který dokáže důkladně dohlížet nad chodem celého vedení.
  • Samostatného, který dokáže věci rozhodovat, ale zároveň pozná, kdy je potřeba konzultovat a poradit se, člověka s nadhledem.
  • Nekonfliktního a empatického, který dokáže vyslechnout názory druhých, porozumět jim a vytváří v týmu dobrou atmosféru.
  • Orientovaného na výsledky, kterému záleží, na tom, co je za ním vidět a přemýšlí, kam se může posunout dál.
  • S organizačními schopnosti, který ví, jak věci naplánovat tak, aby fungovaly a schopností analytického nadlhedu a optimalizace, schopného vést lidi.

Co by měl mít za sebou

  • Alespoň 2 roky zkušenost s vedením lidí
  • Zkušenost z komerční sféry pro vás bude výhodou
  • Zkušenost s nastavováním a optimalizací procesů
  • Výhodou vám taky bude alespoň Bc. vzdělání v oborech jako ekonomie, obchod, management

Praktické informace k VŘ: zašlete CV na adresu sekretariat@rommuz.cz s uvedením dvou kontaktů na možné reference a motivační dopis.
Své nabídky zasílejte do 15. 12. 2019. Výběrové řízení je dvoukolové. Do druhého kola k ústnímu pohovoru budou pozváni vybraní uchazeči z prvního kola. O postupu do druhého kola budou uchazeči informováni mailem nejpozději do 31. 12. 2019. 

Nástup: leden 2020, před tím vítaná možnost na zaučení

Místo výkonu práce: Brno (ČR)

Platová třída: 12; dle délky praxe, plat 40.000,-Kč + nárazové odměny při dobrém výkonu

 

Investiční technik

O organizaci

Muzeum romské vzniklo v roce 1991 z iniciativy romských intelektuálů a od roku 2005 je státní příspěvkovou organizací Ministerstva kultury ČR. Muzeum vlastní stálou expozici „Příběh Romů“, zároveň nabízí vždy 1-2 krátkodobé výstavy a řadu dalších veřejných akcí – každoroční Muzejní noc, koncerty, přednášky a besedy, filmové čtvrtky, módní přehlídky a pamětnické večery, aj.
Pro školní děti a mládež připravují naši muzejní pedagogové animační programy k výstavám.
Muzeum denně navštěvují také děti z přilehlé sociálně vyloučené lokality, které se zde pod vedením lektorů a mentorů doučují a připravují na školní výuku. Součástí naší práce je také vydavatelská činnost. Poslední vydaná kniha Amendar: Pohled do světa romských osobností byla oceněna jako Muzejní publikace roku 2018. Široký záběr našeho muzea otevírá také prostor pro mezinárodní spolupráci. V současné době je našim důležitým partnerem Evropské Centrum Wergeland, nebo Berlínský ERIAC.

Naše firemní kultura

Momentálně je nás okolo 35 zaměstnanců a externistů. V současné době prochází muzeum rozšířením o další tři pracoviště, což otevírá prostor pro seberealizaci i strategickou činnost. Zakládáme si na osobních vazbách i profesionalitě každého z nás. Zodpovědné plnění zadaných úkolů i týmová spolupráce nás posunují dál a novým výzvám čelíme společně. V týmu jsme otevření diskusi a vážíme si upřímnosti. V souvislosti s našim posláním jsou důležité i malé krůčky, a proto si ceníme každého zaměstnance a umožňujeme mu jeho rozvoj a poskytujeme příjemné pracovní podmínky (např. flexibilní pracovní doba, možnost čerpání náhradního volna, pět dní dovolené navíc). Vzhledem k rozšiřování muzea se otevírají také cesty pro získání zajímavých kontaktů a jedinečných zkušeností.

Co bude Vaší prací

  • koordinovat přípravy a realizace investic
  • zpracovávat investiční záměry
  • koordinovat finanční zajišťování investic v oblasti správy, oprav a provozu budov
  • realizovat investiční akce včetně dozorování průběhu realizace investic, výběru a koordinace dodavatelů a jiných účastníků stavby
  • připravovat a uzavírat smlouvy včetně zajištění případných změn
  • vést agendu spojenou s předáváním staveb (zápisy a protokoly) a komunikovat s dotčenými orgány státní správy
  • zajišťovat úplnost investiční dokumentace
  • průběžně kontrolovat čerpání finančních prostředků z rozpočtu
  • vytvářet grantové návrhy ve spolupráci s dalšími zaměstnanci nebo osobami pověřenými vedením muzea
  • připravovat podklady pro vedení muzea – např. zápisy z jednání o plnění
  • podílet se na organizaci akcí v památnících

 Co bude vaší odměnou

  • Plat dle Nařízení vlády č. 564/2006 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů
  • 5 týdnů dovolené, možno čerpat náhradní volno
  • Příspěvek na stravování
  • Budete pánem/paní svého času (flexibilní pracovní doba)
  • Práce v ojedinělé instituci, jejíž význam ve společnosti stále narůstá
  • Možnost podílet se na akcích a programech MRK
  • Pracovní poměr na plný úvazek na dobu neurčitou
  • Stabilitu státní příspěvkové organizace
  • Firemní akce a teambuildingy

Jakého člověka hledáme

  • organizačně schopného, proaktivního a samostatného člověka, pro kterého bude tato práce výzvou
  • se širokým rozhledem a chce jej využít a dále prohloubit
  • zkušeného ve stavebním oboru i administrativě spojené s veřejnými zakázkami

Co by měl mít za sebou

  • SŠ/VŠ technického směru nebo VŠ v oblasti státní správy
  • výhodou znalosti – stavební zákon, zákon o veřejných zakázkách
  • ŘP sk. B – aktivní řidič
  • Praxe v oboru
  • Aj, Nj výhodou

Praktické informace k VŘ:

Nástup: prosinec 2019  

Forma úvazku: 1,0 – HPP

Místo výkonu práce: Brno

Třída 12, v závislosti na délce praxe

Své nabídky zasílejte emailem, nebo písemně do 30. 11. 2019 na adresu: sekretariat@rommuz.cz    Do předmětu zprávy napište jméno pozice.

Součástí písemné nabídky musí být:

  • Motivační dopis
  • Strukturovaný profesní životopis s kontaktními údaji (telefon, e-mail)
  • Kontakt na 2 osoby, jež mohou poskytnout profesní reference

Výběrové řízení je dvoukolové. Do druhého kola – k ústnímu pohovoru budou pozváni vybraní uchazeči z prvního kola. O postupu do druhého kola budou uchazeči informováni e-mailem nejpozději do 5. 12. 2019.

Dotazy sekretariat@rommuz.cz