Volná místa

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z uchazečů nebo toto výběrové řízení zrušit kdykoliv v jeho průběhu. Zasláním přihlášky dávají uchazeči souhlas se zpracováním osobních údajů a uložením dokumentů po dobu nutnou dle zákona.

VOLNÁ PRACOVNÍ MÍSTA & VÝBĚROVÁ ŘÍZENÍ:

Muzeum romské kultury, státní příspěvková organizace vypisuje výběrové řízení na pozice: 

Finanční referent/ka majetkové správy

O organizaci:

Muzeum romské vzniklo v roce 1991 z iniciativy romských intelektuálů a od roku 2005 je státní příspěvkovou organizací Ministerstva kultury ČR. Muzeum vlastní stálou expozici „Příběh Romů“, zároveň nabízí vždy 1-2 krátkodobé výstavy a řadu dalších veřejných akcí – každoroční Muzejní noc, koncerty, přednášky a besedy, filmové čtvrtky, módní přehlídky a pamětnické večery, aj. Pro školní děti a mládež připravují naši muzejní pedagogové animační programy k výstavám.
Muzeum denně navštěvují také děti z přilehlé sociálně vyloučené lokality, které se zde pod vedením lektorů a mentorů doučují a připravují na školní výuku. Součástí naší práce je také vydavatelská činnost. Poslední vydaná kniha Amendar: Pohled do světa romských osobností byla oceněna jako Muzejní publikace roku 2018. Široký záběr našeho muzea otevírá také prostor pro mezinárodní spolupráci. V současné době je našim důležitým partnerem Evropské Centrum Wergeland, nebo Berlínský ERIAC.

Naše motto:

“Jsme prostorem pro setkávání kultur.
Otevíráme cesty ke kořenům romské identity.
Uchováváme a zpřístupňujeme kulturu a historii Romů
jako součást světového dědictví.

Přispíváme k toleranci a vzájemnému porozumění.
Pro dialog kultur, pro nás.”

 

Naše firemní kultura:

Momentálně je nás okolo 35 zaměstnanců a externistů. V současné době prochází muzeum rozšířením o další tři pracoviště, což otevírá prostor pro seberealizaci
i strategickou činnost. Zakládáme si na osobních vazbách i profesionalitě každého z nás. Zodpovědné plnění zadaných úkolů i týmová spolupráce nás posunují dál a novým výzvám čelíme společně. V týmu jsme otevření diskusi a vážíme si upřímnosti. V souvislosti s našim posláním jsou důležité i malé krůčky, a proto si ceníme každého zaměstnance a umožňujeme mu jeho rozvoj a poskytujeme příjemné pracovní podmínky (např. flexibilní pracovní doba, možnost čerpání náhradního volna, pět dní dovolené navíc). Vzhledem k rozšiřování muzea se otevírají také cesty pro získání zajímavých kontaktů a jedinečných zkušeností.

Co bude vaší prací

Budete mít na starosti kompletní vedení pokladní agendy muzea, správu majetkové agendy (čtyři střediska). Do Vaší kompetence bude spadat také vedení skladové evidence.

 Co bude vaší odměnou

  • Možnost podílet se na akcích a programech MRK
  • Možnost budovat provoz muzea
  • Budete pánem/paní svého času (flexibilní pracovní doba)
  • Práce v ojedinělé instituci, jejíž význam ve společnosti stále narůstá
  • Pracovní poměr na plný úvazek na dobu neurčitou
  • 5 týdnů dovolené, možno čerpat náhradní volno
  • Stabilitu státní příspěvkové organizace
  • Příspěvek na stravování
  • Firemní akce a teambuildingy
  • Plat dle Nařízení vlády č. 564/2006 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, 9. platová třída.

Jakého člověka hledáme

  • Proaktivního a samostatného, pečlivého s analytickým myšlením
  • Odpovědného
  • Flexibilního

 

Co by měl mít za sebou a bude mít před sebou

  • Ekonomické vzdělání
  • Uživatelská znalost MS Office, včetně Excelu
  • Vedení a problematiku cestovních náhrad vyúčtování služebních cest
  • Vedení a znát problematiku vedení vnitřních účetních dokladů
  • Vedení agendy projektů muzea
  • Vedení agendy výběrových řízení
  • Zkušenost s vedením pokladny
  • Zkušenost s evidencí majetku a související administrativou
  • Znalost programu Gordic je výhodou

 

Praktické informace k VŘ:

Nástup: ihned

Místo výkonu práce: Brno

Třída 9 (20.500 – 24.000 dle praxe)

Své nabídky zasílejte písemně na adresu ekonom@rommuz.cz. Do předmětu zprávy napište jméno pozice.

Součástí písemné nabídky musí být:

  • Motivační dopis
  • Strukturovaný profesní životopis s kontaktními údaji (telefon, e-mail) a fotografií.

Případné dotazy zodpoví Bc. Pavel Vacek-Veselý, mail: ekonom@rommuz.cz, tel: 776 196 611

Mzdová účetní

Personalista – mzdová/ý účetní –referent/ka majetkové správy

Forma úvazku: 1,0

Nástup: ihned

Místo výkonu práce: Brno

Platová třída: 10

Plat dle výše praxe v rozmezí 25.000 – 30.000

Náplň:

Jedná se o KOMPLETNÍ VEDENÍ MZDOVÉ A PERSONÁLNÍ AGENDY (35 úvazků), zpracování OON, DPČ a dále SPRÁVA MAJETKOVÉ AGENDY –  4 střediska

Požadujeme:

  • Ekonomické vzdělání
  • Praxe v příspěvkové organizaci
  • Praxe v programu Gordic výhodou
  • Dobrá znalost práce na PC včetně excelu
  • Orientace v Zákoníku práce a souvisejících předpisech
  • Zkušenost se zpracováním mezd a související administrativy
  • Samostatnost, pečlivost, pružnost, spolehlivost, analytické myšlení

Nabízíme:

  • Možnost práce v ojedinělé instituci, jejíž význam ve společnosti stále vzrůstá
  • 5 týdnů dovolené, možnost čerpat náhradní volno, stravenky
  • Platové podmínky se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů. 10. platová třída základní + osobní ohodnocení a příplatky dle nařízení vlády).
  • Nástup ihned

 

Své nabídky zasílejte písemně na e-mail: ekonom@rommuz.cz. Do předmětu zprávy napište: „Výběrové řízení – Mzdová účetní“.

Součástí písemné nabídky musí být:

  • Motivační dopis s uvedením vašeho přínosu pro Muzeum romské kultury
  • Strukturovaný profesní životopis s kontaktními údaji (telefon, e-mail) a fotografií
  • Vybraní uchazeči budou pozváni k ústnímu pohovoru.

 

Dotazy: Bc. Pavel Vacek-Veselý – e-mail: ekonom@rommuz.cz; tel.: 776 196 611

Pokladní, majetkový referent/ka

O organizaci:

Muzeum romské vzniklo v roce 1991 z iniciativy romských intelektuálů a od roku 2005 je státní příspěvkovou organizací Ministerstva kultury ČR. Muzeum vlastní stálou expozici „Příběh Romů“, zároveň nabízí vždy 1-2 krátkodobé výstavy a řadu dalších veřejných akcí – každoroční Muzejní noc, koncerty, přednášky a besedy, filmové čtvrtky, módní přehlídky a pamětnické večery, aj. Pro školní děti a mládež připravují naši muzejní pedagogové animační programy k výstavám.
Muzeum denně navštěvují také děti z přilehlé sociálně vyloučené lokality, které se zde pod vedením lektorů a mentorů doučují a připravují na školní výuku. Součástí naší práce je také vydavatelská činnost. Poslední vydaná kniha Amendar: Pohled do světa romských osobností byla oceněna jako Muzejní publikace roku 2018. Široký záběr našeho muzea otevírá také prostor pro mezinárodní spolupráci. V současné době je našim důležitým partnerem Evropské Centrum Wergeland, nebo Berlínský ERIAC.

Naše motto:

“Jsme prostorem pro setkávání kultur.
Otevíráme cesty ke kořenům romské identity.
Uchováváme a zpřístupňujeme kulturu a historii Romů
jako součást světového dědictví.

Přispíváme k toleranci a vzájemnému porozumění.
Pro dialog kultur, pro nás.”

 

Naše firemní kultura: Momentálně je nás okolo 35 zaměstnanců a externistů. V současné době prochází muzeum rozšířením o další tři pracoviště, což otevírá prostor pro seberealizaci
i strategickou činnost. Zakládáme si na osobních vazbách i profesionalitě každého z nás. Zodpovědné plnění zadaných úkolů i týmová spolupráce nás posunují dál a novým výzvám čelíme společně. V týmu jsme otevření diskusi a vážíme si upřímnosti. V souvislosti s našim posláním jsou důležité i malé krůčky, a proto si ceníme každého zaměstnance a umožňujeme mu jeho rozvoj
a poskytujeme příjemné pracovní podmínky (např. flexibilní pracovní doba, možnost čerpání náhradního volna, pět dní dovolené navíc). Vzhledem k rozšiřování muzea se otevírají také cesty pro získání zajímavých kontaktů a jedinečných zkušeností.

 

Co bude vaší prací

Budete mít na starosti kompletní vedení pokladní agendy muzea, správu majetkové agendy (čtyři střediska). Do Vaší kompetence bude spadat také vedení skladové evidence.

 

Co bude vaší odměnou

  • Možnost podílet se na akcích a programech MRK
  • Budete pánem/paní svého času (flexibilní pracovní doba)
  • Práce v ojedinělé instituci, jejíž význam ve společnosti stále narůstá
  • Pracovní poměr na plný úvazek na dobu neurčitou
  • 5 týdnů dovolené, možno čerpat náhradní volno
  • Stabilitu státní příspěvkové organizace
  • Příspěvek na stravování
  • Firemní akce a teambuildingy
  • Plat dle Nařízení vlády č. 564/2006 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, 9. platová třída.

Jakého člověka hledáme

  • Proaktivního a samostatného, pečlivého s analytickým myšlením
  • Flexibilního

 

Co by měl mít za sebou

  • Požadujeme ekonomické vzdělání
  • Uživatelská znalost MS Office, včetně Excelu
  • Znalost vedení pokladny
  • Zkušenost s evidencí majetku a související administrativou
  • Znalost programu Gordic je výhodou
  • Znalost Zákoníku práce a souvisejících předpisů

 

Praktické informace k VŘ:

Nástup: ihned

Místo výkonu práce: Brno

Třída 9 (20.500 – 24.000 dle praxe)

Své nabídky zasílejte písemně na adresu ekonom@rommuz.cz. Do předmětu zprávy napište jméno pozice.

Součástí písemné nabídky musí být:

  • Motivační dopis
  • Strukturovaný profesní životopis s kontaktními údaji (telefon, e-mail) a fotografií.

Případné dotazy zodpoví Bc. Pavel Vacek-Veselý, mail: ekonom@rommuz.cz, tel: 776 196 611

Investiční technik

O organizaci

Muzeum romské vzniklo v roce 1991 z iniciativy romských intelektuálů a od roku 2005 je státní příspěvkovou organizací Ministerstva kultury ČR. Muzeum vlastní stálou expozici „Příběh Romů“, zároveň nabízí vždy 1-2 krátkodobé výstavy a řadu dalších veřejných akcí – každoroční Muzejní noc, koncerty, přednášky a besedy, filmové čtvrtky, módní přehlídky a pamětnické večery, aj.
Pro školní děti a mládež připravují naši muzejní pedagogové animační programy k výstavám.
Muzeum denně navštěvují také děti z přilehlé sociálně vyloučené lokality, které se zde pod vedením lektorů a mentorů doučují a připravují na školní výuku. Součástí naší práce je také vydavatelská činnost. Poslední vydaná kniha Amendar: Pohled do světa romských osobností byla oceněna jako Muzejní publikace roku 2018. Široký záběr našeho muzea otevírá také prostor pro mezinárodní spolupráci. V současné době je našim důležitým partnerem Evropské Centrum Wergeland, nebo Berlínský ERIAC.

Naše firemní kultura

Momentálně je nás okolo 35 zaměstnanců a externistů. V současné době prochází muzeum rozšířením o další tři pracoviště, což otevírá prostor pro seberealizaci i strategickou činnost. Zakládáme si na osobních vazbách i profesionalitě každého z nás. Zodpovědné plnění zadaných úkolů i týmová spolupráce nás posunují dál a novým výzvám čelíme společně. V týmu jsme otevření diskusi a vážíme si upřímnosti. V souvislosti s našim posláním jsou důležité i malé krůčky, a proto si ceníme každého zaměstnance a umožňujeme mu jeho rozvoj a poskytujeme příjemné pracovní podmínky (např. flexibilní pracovní doba, možnost čerpání náhradního volna, pět dní dovolené navíc). Vzhledem k rozšiřování muzea se otevírají také cesty pro získání zajímavých kontaktů a jedinečných zkušeností.

 

Co bude Vaší prací

  • koordinovat přípravy a realizace investic
  • zpracovávat investiční záměry
  • koordinavat finanční zajišťování investic v oblasti správy, oprav a provozu budov
  • realizovat investiční akce včetně dozorování průběhu realizace investic, výběru a koordinace dodavatelů a jiných účastníků stavby
  • připravovat a uzavírat smlouvy včetně zajištění případných změn
  • vést agendu spojenou s předáváním staveb (zápisy a protokoly) a komunikovat s dotčenými orgány státní správy
  • zajišťovat odstraňování nedostatků v průběhu realizace staveb a po jejich dokončení
  • zajišťovat úplnost investiční dokumentace
  • průběžně kontrolovat čerpání finančních prostředků z rozpočtu
  • vytváří grantové návrhy ve spolupráci s dalšími zaměstnanci nebo osobami pověřenými vedením muzea
  • připravovat podklady pro vedení muzea – např. zápisy z jednání o plnění
  • podílet se na organizaci akcí v památnících

 Co bude vaší odměnou

  • Plat dle Nařízení vlády č. 564/2006 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů
  • 5 týdnů dovolené, možno čerpat náhradní volno
  • Příspěvek na stravování
  • Budete pánem/paní svého času (flexibilní pracovní doba)
  • Práce v ojedinělé instituci, jejíž význam ve společnosti stále narůstá
  • Možnost podílet se na akcích a programech MRK
  • Pracovní poměr na plný úvazek na dobu neurčitou
  • Stabilitu státní příspěvkové organizace
  • Firemní akce a teambuildingy

Jakého člověka hledáme

  • organizačně schopného, proaktivního a samostatného člověka, pro kterého bude tato práce výzvou
  • se širokým rozhledem a chce jej využít a dále prohloubit
  • zkušeného ve stavebním oboru i administrativě spojené s veřejnými zakázkami

Co by měl mít za sebou

  • SŠ/VŠ stavebního směru
  • Znalosti – stavební zákon, zákon o veřejných zakázkách
  • ŘP sk. B – aktivní řidič
  • Praxe v oboru
  • Aj, Nj výhodou

Praktické informace k VŘ:

Nástup: nejpozději 1. 12. 2019  

Forma úvazku: 1,0 – HPP

Místo výkonu práce: Brno

Třída 12, v závislosti na délce praxe

Své nabídky zasílejte emailem, nebo písemně do 30. 10. 2019 na adresu: sekretariat@rommuz.cz    Do předmětu zprávy napište jméno pozice.

Součástí písemné nabídky musí být:

  • Motivační dopis
  • Strukturovaný profesní životopis s kontaktními údaji (telefon, e-mail)
  • Kontakt na 2 osoby, jež mohou poskytnout profesní reference

Výběrové řízení je dvoukolové. Do druhého kola – k ústnímu pohovoru budou pozváni vybraní uchazeči z prvního kola. O postupu do druhého kola budou uchazeči informováni e-mailem nejpozději do 10. 11. 2019.

Dotazy sekretariat@rommuz.cz

Knihovník / knihovnice

Muzeum romské kultury, státní příspěvková organizace, vypisuje výběrové řízení na pracovní pozici Knihovník/knihovnice pro komplexní zajištění správy a chodu veřejné knihovny se specializovaným knihovním fondem.

Výše úvazku: 0,3
Místo výkonu práce: Muzeum romské kultury, Brno, Bratislavská 67
Nástup možný: ihned, nejpozději 1. 11. 2019
Platové podmínky: 9. platová třída 5.487,- až 6.129,- Kč (dle praxe)

Náplň práce:

  • Akvizice, péče o knihovní fond a jeho údržba v souladu s odborným zaměřením a potřebami Muzea romské kultury
  • Obsluha všech modelů SW Clavius – katalogizace, výpůjční protokol, obsahová analytika dokumentů
  • Komunikace a servis pro návštěvníky
  • Zpracovávání odborných bibliografických rešerší pro badatele
  • Průběžné zpřesňování katalogizačních záznamů evidovaných knih
  • Správa sekce Knihovna na webových stránkách MRK
  • Pravidelné inventarizace
  • Evidence a statistiky čtenářů a poskytovaných služeb
  • Monitoring medií a zpracování výstřižkové služby (klasické i elektronické výstřižky)

Požadujeme:

  • SŠ nebo VŠ vzdělání v oboru Informační služby a knihovnictví
  • Zkušenost na pozici knihovníka
  • Pečlivost, spolehlivost
  • Vstřícnost, příjemné vystupování
  • Zájem o téma specializovaného fondu Knihovny MRK
  • Předchozí praxe a zkušenosti s SW Clavius výhodou

Nabízíme:

  • Práci v ojedinělé kulturní instituci
  • Stabilitu státní příspěvkové organizace
  • Příspěvek na stravování

Své nabídky zasílejte písemně do 18. 10. 2019 na e-mail: sekretariat@rommuz.cz. Do předmětu zprávy uveďte: „Výběrové řízení – knihovník“

Součástí písemné nabídky musí být:
Motivační dopis s uvedením vašeho přínosu pro Muzeum romské kultury
Strukturovaný profesní životopis s kontaktními údaji (telefon, e-mail) a fotografií
Kontakt na 2 osoby, jež mohou poskytnout profesní reference

Dotazy: Mgr. Jana Habrovcová – e-mail: knihovna@rommuz.cz